onsdag 15 oktober 2008

.....

Jag vill inte mer, jag orkar helt enkelt inte vara kvar. Ni tycker säkert nu "lägg av för fan, ingen som tycker synd om dej" men det skiter jag i för det är så jag känner! Jag vill komma härifrån jag tror att jag skulle behöva det, men jag vet inte vart.
Allt suger just nu...är hemma pga migrän som jag aldrig haft innan, började känna av det igår men tänkte inte mkt på det idag utan kände av det innan jag skulle gå till tåget. Har en känsla av att ni tror att jag är hemma pga att jag skulle snackat inför 45 pers eller vad det är men jag ljuger inte för så jävla feg är jag inte, jag är hemma pga migrän!!!...men ni får tro vad ni vill.
Allt känns bra hemma och så nu men vad skönt med eget det hade vart och ett jobb och bil!..jag vill börja leva det livet nu!
...nänä ska bädda ner mej..

Take care. Amanda

Inga kommentarer: