söndag 8 februari 2009

Drömmar

det känns lustigt, för ett par dar kändes allt piss och om jag bara hade hållt inne lite hade jag vart super lycklig nu eller det kan man ju säga att jag är men ännu mer!
Helgen som har vart har varit super mysig och helt underbar! men känns som att människor är sura på mej, vet inte varför men de får väll vara det då, jag är iaf glad och ska inte ner i den där jäkla svackan igen...vissa vet hur den känns men ni som inte vet ska bara vara jätte glada för att ni har sluppit känna den!...
För ett tag sen kändes det nästan som om att mitt var gjort att jag inte har nått att leva upp till, men den känslan är helt lost nu och jag är så otroligt lycklig för det!! Nu ska jag försöka nå upp till mina drömmar och karolina vi måste träffas och kolla utbildning :D

"Ge inte upp dina drömmar, ge inte upp ditt liv...alla kan leva upp till dom. man måste arbeta och lägga ner en massa energi om man ska lyckas, vägen dit är svår men du kommer klara det!"

Take care. amanda

1 kommentar:

Miss.Understand sa...

Jamenvisst ska vi det vännen! ring bara!