torsdag 19 mars 2009

torsdag

Och då var man i skolan igen efter typ 5 veckor eller nått, det känns lustigt att vara tillbaka...hade vart gött att jobba! men men är ju inte länge kvar nu, nästan dax att börja räkna ner nu hehe :). Snart helg nu iaf, då ska man åka till sötis och sen på lördag drar jag och rutger till växjö till maja, och på söndag blire utställning i malmö :)...får se hur det går! han ska bli champion hade vi tänkt :)...
i måndags när jag stod och sminkade mig stängde jag på tv:n och råkade stänga på 3:an´...jag tänkte inte så mkt på det men när jag kollade i spegeln var det en reklam om okänd diagnos eller diagnos okänd what ever.. aif, jag kolllade lite snabbt och stannade upp och bara fick ur mej ett "ööh" hehe "fan det är ju hon" då var det en tjej ifrån stället där jag var och hade min apu på, hon skulle vara med i det programet...kan ju säga det att jag vart ganska chockad hehe...

Och det är så gött nu på torsdagar har vi flyttat religionen till tisdag så vi börjar halv ett varje torsdag :D så jävla underbart!! så nu har vi sovmorron måndag, tisdag, onsdag, torsdag hehe, man är ju lite glad nu iaf :)

take care. amanda

Inga kommentarer: