fredag 25 april 2008

Fredagtråk!

Fredag idag dåe, tråkig som vanligt :( inget att göra kanske ska ta en tur med cykeln sen men jag vet inte.
Imorn äre Hardcore Superstar ska bli jävligt kul att få se dom igen, men har ju inte hittat nån förfest ännu:( någon som vet någonn förfest?!! Jajja blir gatan för meej! :P haha nejdåå det ordnar sig till slut, det gör det alltid. Men har lite mer problem då, hehe har ju inget att ha på mej :P haha stora problem man har då! men jag antar att det ordnar sig med, kan ju iaf inte gå naken dit!!!
Men denna vecka har nog vart den slappaste, eller läxor åsånt har vi ju haft, men vi har fått åka med halv 2 tåget typ hela veckan förutom i tisdags men annars så! hehe. Det känns bra! Denna fredag tillbringar jag vid datan med lite Dj Cammy i bakgrunden, känns bra känns bra eller inte. Jag saknar alla mina kära flickor!!! Faan det var ju typ 100 år sen vi träffades alla...saknar den gammla tiden ibland! VILL TRÄFFA EEERR!!! <3.
Ska ta en tur med biken nu!

Take Care. Amanda

Inga kommentarer: