söndag 20 april 2008

Fäääst!!!!

Jaha lite bakis idag dåe!!! men så jävla kul som jag hade igår har jag inte haft på as länge. Lördagen började med att jag åkte in till hultsfred för att träffa Louise så skulle vi ta en tripp till vimmerby för att handla en present till Tracy (födelsedagsbarnet) och jag som inte hade så mycket kläder med mej var tvungen att köpa en ny tröja och lollie hittade också en som var skit snygg på henne!!
När vi kom hem fixade vi presenten (grogglas, snappsglas som vi målade på) blev skitbra tills vi skulle diska den, förstördes ju allt såklart :( men hon fick pennorna av oss också.
När vi kom till tracy var det redan livat och trac hade ju redan börjat bli lite lullig hehe. Men kvällen blev bara bättre och bättre och jag hade jätte kul :)

mne ska fixa psykologin nu!

Take care. Amanda

Inga kommentarer: