torsdag 8 januari 2009

Ingen kommer att läsa detta men men gör som du vill!

jag ligger och gråter varje kväll, jag tänker på dig, jag saknar dig. Allt jag vill är att hålla om dig! Men hur ska jag någonsin kunna säga det till dig så att du verkligen förstår?!
Jag vill att du ska förstå, jag vill att du ska förstå hur jag känner för dig. Allt som jag har sagt har jag menat!!
Jag blir jätte glad varje gång som du skriver till mig, det är som att vänta på det första telefonsamtalet ifrån dig, det var helt underbart, du är alldelles speciell på ett bra sätt. Jag älskar ditt sätt att prata och skämta med mig.
De som vill ändra på dig älskar dig inte för den du är, du är fin som du!
Fy fan vad jag saknar dig, det finns inte ord för hur mycket!! Det är ett helvete att inte veta vad du tycker! Jag ligger fortfarande och väntar på ett svar från dig, men det tar knäcken på mig!!
Jag bara Saknar Dig Så Jävla mycket!!!!

Inga kommentarer: