torsdag 8 januari 2009

Läs om ni orkar!

Segaste dagen på länge, skolan började idag igen =/ tråååkigt är väll förnamnet typ...man ville verkligen ligga kvar i sängen i morse det hade vart riktigt gött.
Hade svårt att somna inatt =/, jag bara satt och tänkte på allt som har hänt och allt som jag ser fram mot, det var jobbigt kan jag säga jag tror att jag ska börja med att inte lyssna på dyster musik som man bara börjar att få tankar av, pallar inte sömnlösa nätter!! Får alltså lägga in mer musik med Dope, älskart!! :P...
Just nu är jag skit sugen på nudlar!! jag måste ha när jag kommer hem måste måste!!
HAHAH jag ska försöka skriva tills jag drar, blir mitt längsta ever :P

I måndags var jag på fest och jag hade det verkligen jätte trevligt :D men lite ensamt iaf hehe men men så går det när man inte kom in på puben och glömt allt hemma :P, men man lär sig av sina misstag vettu =P. Men iaf, kunde inte ha det underbarare än vad det blev :P ÅÅHH!! vad jag vill tebax :P haha! Den 24:e ska jag tebax, då kommer Afasi & Filthy :D de är bra vill jag lova! hehe.

Tinna och Henke är äntligen hemma oxå :D vi har saknat er!!!!

Aja jag vet inte om jag pallar att skriva mer, ska snart hem nu iaf :D Puss på er små läsare! :*

Take care. Amanda

Inga kommentarer: