onsdag 21 maj 2008

blir så jävla förbannad!!!

Onsdag idag tråkdag, trodde att det skulle vara den längsta dagen på veckan men har ju redan slutat och allt. Har inte haft en ända lektion heller så kunde lika gärna vart hemma. När jag kom till skolan gick jag förbi BF:s personalrum och där står det att Ola och Bohman är på studieresa med treorna det betyder att vi inte har någon lektion med dem, sen när vi sitter på matten säger klassen att vi inte har någon annelie heller, så då har vi bara matte tänkte jag som jag hade i 5 minuter när han säger att vi ska ha lite betygsnack, och det blir min tur...och jag får ett JÄVLA IG och ska då inte läsa matte B i 3:an så har alltså slutat och behövde inte åkt in...fatta att jag är FÖRBANNAD!!!...

Jaha så är det, alla kan väl inte ha det bra!!!

Take care. Amanda

Inga kommentarer: