söndag 4 maj 2008

Livat vare!!!

Lördag igår, jag och lollie tog tåget till Kalmar för att shoppa lite. Jag hittade en sjal som jag bara älskar, 3 tröjor, foundation...jag är jätte nöjd med mina inköp!!!
När vi kom tillbaka till hultan hängde jag med lollie hem för att fixa iordning oss till kvällen som åter igen skulle bli en festkväll.
När vi kom till Trac var det typ bara hon, nattis, crille och fille som var där så det hade ju inte börjat riktigt...OBS. Trac var nykter när vi kom!! hehe brukar inte hända annars :P Men efter ett tag rullade det in folk och det blev en lyckad fest :P men alla ville typ döda varann hehe först när vi sitter och dricker tar Crille Trays stol och börjar köra ruunt den med trac på och Crille fick ju såklart stolen på sig och hela nageln vek sig, tyckte synd om honom men får ju skylla sig själv och det var så allt började mellan dom hehe underhållandet bjöds på strösselburk som flög genom köket, grogg som de hälde på varann, golvmopp, stekspaden som crille skulle ha för att vända på Trac..hmm....men man får ju inte glömma sågen hehe som jag själv var med i hehe :P men kul vare och längtar till nästa fest hos Trac!!! :)

Take care. Amanda

2 kommentarer:

Louise sa...

Haha, jäkla kväll asså ;)

Trac . / ' sa...

Haha det vart livat helt enkelt ;D