lördag 10 maj 2008

Soommmar!!!

Solen lyser hela tiden idag, så gutt!!! :) har suttit ute och solat ett tag nu...sommaren är här!!! =D

Igår åkte jag in till hultan för att träffa min bästaste Lollie!!! när jag kom in stod hon och väntade på mej och vi tog en och en halv timmes promenad med en massa girl-talking :P och planerade lite av sommarren ;) det kommer att bli den bästa sommaren ever!!! =D vi har så mycket att se fram mot :)...när vi kom hem från promenaden satte vi oss ner och gottade oss och kollade på talang...men fortsatte sen till datan för att kolla runt lite ;)...

Jag är oxå så jäkla festsugen, jag har aldrig kännt suget efter att festa men får vänta en hel vecka tills ästa fest eller vad som nu ska hända nästa helg =/...jag hade så kul förra helgen hos Trac riktigt lyckad fest :D får vi göra om!!!!...denna helg blir det till och vara barnvakt åt kusinen & syrran, men det kommer nog gå bra hoppas jag. Men nu tror jag att jag ska gå ut å steka lite...puss & Kram

Take care. Amanda

1 kommentar:

Miss.Understand sa...

Vad ska ni hitta på i sommar?